Please leave your URL, will be "terjah" ur page

bila aku rasa nak baling CPU...ada aku kisah.....

Hye...
 
Rancak mengupdate...kuang3...ni adalah kesan pemanasan global...ya pemanasan global dalam hati...abis dh cair keimanan aku bila org try cucuk uji kesabaran aku....apa tak nyer bila last week aku present dpn CEO n HR Manager aku semua look find and oke tanpa sebarang cacing kerawet @ lebih tepat dipanggil error @ bugs..tetiba hari yg panas ni aku bukak2 page tu melambak2 error
ini antara pemanas hati aku
 
Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in .......line 217
 
What the hell u la.....weh aku cek2 sekali hamik ko dlm table tak da nama field tuhhhhh...aku rasa aku dah tau sape makhluk perosak tu...aku apa lagi dgn pntas pg meja dia...aku tye dia knp dia tukar field name dlm table tu...dia kata dia yg create table tuh..wehhhhhh aku yg create la...aku yg join dlm project ni dulu b4 ko...knp ko suka2 tukar..aku mls nak bertekak..aku klu dh hangin kang mmg aku naik atas meja dia aku sepak kan aje CPU dia tu...aku balik kat meja aku sambil air mata aku meleleh kluar sbb aku dh tak ingat nak buat page tu balik huhuhu....sbb aku tak da back up latest pye table.....
 
Kalau la dia faham bahasa melayu tak pe gak mmg harus direct aku bagi kan cacian makian aku...maklum la kna ckp omputih..smua ayat look mcm baik dan berlapik..klu ko paham BM harus ko nangis balik India oke...
 
 
Huh...aku mmg hangin hari ni jgn ada sape buat hal dgn aku mmg mati arini kena dgn aku...sbb aku nak kena buat bnda yg sama balik....
 
Bye.....

Post a Comment