Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Speaker Pecah..

Hai....

Minta Perhatian ni bukan sessi mengata tapi ni sessi memperkata kih kih :))..Sape faham apa saya maksudkan???agkat tangan...huhhh mmg tak akan faham..ngeh3...




Maksud saya dengan "Speaker Pecah" ialah org yg suka cakap sekuat2 hati...sampai satu tahap telinga kita rasa berdesing dan bingit...ngeh3...mmg ada jenis org mcm ni..aku pun jenis ckp kuat.tapi tgk time oke, nak jugak defend diri......arwah ibu kata..masa lahir frekuensi suara aku mmg over meter heheh..ehhhhh knp masa mR adam lahir dah tak check frekuensi suara ek...."zaman dah berubah dunia dah maju" :P...baby sekarang tak yah test dah keluar2 je terus melalak...n terus bukak mata...kalau baby dulu kalau tak 2minggu mmg tak la tgk mata dia...kejam je...nampak sangat baby sekarang dah menikmati real life sebelum tengok dunia lagi..gila advance OK....

Balik kepada tajuk..cpt je melencong...org2 jenis ckp kuat ni..kdg2 dia mmg tak perasan yg volume dia dah max dah...sampai dia kurang sedar dia ada kat mana...aku share sumething ek..

Situasi 1:
ada candidate interview dtg kat opis untuk sessi interview dgn HR..sessi Interview tu buat kat salah sebuah bilik kat department aku...mcm semua org tau kalau IT Dept ni mmg sunyi sepi org2 dia semua tengah perah otak carik idea..ape korang ingat penulis lirik je carik idea..kitorg pun cari idea oke...mengimagine bnda yg hanya kami saja fham ngeh2....

dan candidate tu pun memulakan sessi interview dgn Pn HR aku...korang tau..suara candidate tuh boleh menjangkaui ke telinga aku bayangkan betapa kuat nyer suara dia...kalau aku masa interview mmg sopan santun ckp pelahan je takut staff opis tu dgr ape yg aku merepek..maklum la kdg2 waktu interview nih banyak yg auta ngeh2.....biasa la carik makan

Memalukan sungguh mcm mana la Pn Hr aku tu boley tahan dengan dentuman frekuansi suara candidate tuh...dahla dia preggy mesti baby dia pun tutup telinga kan..maaf Pn Hr eheheh...

Situasi 2:
Kawan yg jenis tak reti cover line...tgh sedap2 ko bergosip si "petir andang" ni terus membalas dengan nada max sampai semua org kat area tuh dgr..apeke jadah..terus membatalkan niat....

Situasi3:
Org yg jenis kalau bermadu asmara tak reti cover...plzzz tak nak eloborate panjang..kang aku confius samada nak cerita pasal speaker pecah @ make luv ngeh ^-^...

>


Oke la nak lunch dah bye.....


ZERO VENDETTA  – (January 19, 2011 at 1:25 PM)  

ni msti kes dh lapar sgt ni kan kak?? entry ni ada tergantung sikit la :)

Post a Comment