Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Aku lah si Queen Control...

Hai..

Queen Control..Apekah definisi di fikiran kalian....bagi aku senang aje...laki ikut ckp bini a.k.a dh kena nasi kangkang..jelas oke definisi aku bagi....


aku jenis pantang yang amat spesis lelaki mcm ni...sbb spesis lelaki mcm ni la yg menyebabkan bala dari Tuhan akan turun,...refer sini....


Memang tak salah kalau si suami mendengar cakap bini tapi jangan sampai takut bini bang oiii...Bukan kah lelaki atau suami itu sebagai khalifah..dan juga nakhoda...bayang kan lah kalau nakhoda dgr ckp anak kapal..agak2 kapal tu karam tak...Konsep dgr ckp tu biar lah pada kena tempat nyer...

Bukan aku nak menyindir mana2 pihak tapi pada2 lah wahai wanita2 di luar sana...Aku suka kalau laki aku ikut ckp aku tapi kena la kena pada cara nyer...

Sampai laki kau nak hang out sekali2 sekala pun ko cerca dia bagai payah jugak kan...

Tu belum kira laki tak boleh memenuhi kehendak material mula lah mencaci2...if aku jadik laki ni confirm aku tapak2 kan dengan kaki...sebab syurga tu terletak di bawah tapak kaki suami...so harus bagi kan tapak kaki supaya dia masih boleh bau syurga tu atau dia dah bau neraka dah...

Kebodohan lelaki tu jelas bila;

a) kalau nak keluar rumah (member call..then bini dengan lantang ckp jgn nak mengada2 nak keluar sehingga caller tu boleh dgr herdikan dari si bini..)di manakah maruah anda wahai si suami...

b) Kena hantar anak kat baby sitter walhal si bini ada kat rumah..alasan sebab nak rehat...sugguh tak bersyukur si isteri...anak dari ILLAHi itu lah pekara rehat n terapi paling indah....TAPI bila si suami cuti...tak bagi anak hantar ank kat baby sitter alasan "TAK SAYANG ANAK KE????"...wTH betina mcm ni..kejam tak ayat aku....ada aku kisah

c) Bila time menggosok baju kerja...ada ke patut si isteri hanya menggosok baju nya sendiri aje...laki di biar kan pergi kerja dengan baju yg berkedut sama macam keluar washing machine....mmg betina celaka oke

d) Lelaki dibiarkan bayar segala hutang piutang include kereta si bini...walhal laki dah terang2 bayar duit rumah..belanja rumah n yuran sambung belajar...mmg dalam ISLAM haram apabila suami bertanya kan perihal pendapatan isteri..tapi apekah wajar kita menzalimi suami....

e) Anak bangun tengah malam...si ibu buat tak tau...jangan beranak la oiiiii.....si suami terpisat2 bangun buat susu dan redakan tangisan si anak....Aku mengaku..aku tak pernah buat susu si adam bila waktu malam...tapi aku bangun bagi dia susu...sbb laki aku mmg nak tolong aku..dia willing to do k...

f) banyak lagi sampai aku tak mampu nak taip plak....

Oke la..byk keje ni oiii..


Bye....

ZERO VENDETTA  – (January 19, 2011 at 1:33 PM)  

tak d'nafikan mmg ada istri yg jenis yg mcm ni. smoga KITA kekal tdk tergolong dlm kategori ini. Amin...

Post a Comment