Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Event for adam

Hai....

Sepanjang 2010 mummy n daddy buat 2 event yg kira agak rabak kan poket jugak...

Pertama is Cukur Jambul Adam pada 26 Jun 2010 (Sabtu)
- Budget tak yah tanyer arrr semua yg pnah buat akikah sedia maklum....tapi ayah aku dah reduce kan budget kitorg ayah bagi sekor kambing n khemah....yg lain2 mmg aku laki bini yg tggung..oppss ayam my inlaw side yg bayarkan ahaks....
-Preparation pelamin adalah dari mama ain nyer...gila ko skali aku balik tgk mak aiii mcm nak naik pelamin c adam....
-Bunga telur aku cari paling murah skali..aku beli kat mydin 50 batang RM 13++, murahkan...pastu paper beg n letak la cekedis dan surah Yasin kat dalam tu....
-Adam aku memang tak akan botak kan..nampak mcm budak jahat bila di botakkan..serius tak berkenan...lantak la nak kata ape..ni pendapat aku...smpai sekarang rambut adam still pnjang kalau aku potong pun just yang ujong2 aje bagi trim aje..
-masa aqiqah ni adam pakai baju melayu dengan setanjak..actually setanjak ni ank2 buah en asben pakai masa wedding kitorang..MIL aku simpan smua setanjak tu sebab sayang..kain mahal huhu..so masa time adam adik aku c ain just hias letak manik aje bagi nampak menarik sikit
-Juadah msa hari tu di masak oke MIL aku dah bapak sedara aku
-Juadah nyer (kambing masak kari cili padi, ayam masak merah, ,acar mentah,nasi putih,pecelis terung,acar cili....kuih muih la)
-Kambing yang di masak hanya sekor yang sekor lagi aku hantar p haji ngeh3...kambing mR adam dah naik haji...tak la aku selesai kan dengan hantar ke mekkah utk sedekah kat sana..masak 2ekor bukan abis pun kan membazir je rezeki....
Korang nak tengok pelamin akikah mR adam ...mmg gempak oke...tapi masa time mR adam mmg orang pandang ar..sebab kat kampung aku baru lagi....kalau kat bandar dah old school dh....

lets pic to story...aku mls nak taip huhu...

Pelamin mR adam hasil deco from mama ain

three of us....in maroon five

mR adam with tok ayah

mR adam nangis bila tengok en polis...

kami la c ank dara  gediks

pelamin mR adam

mR adam with nenek...

huh sangat tak kacak....

org kuat....

pak ngah mR adam...jgn terperdaya hanya lakonan semata2

daddy mR adam....jadik mandor aje...maklumla bapak pengantin

pak long mR adam ni pun lakonan...

majlis bermula

Add caption

mummy dan c monyokkkk

tok ayah

dah kena potong




*
*
*
*
Oke sila tukar mode anda dari akikah ke birthday party:   yiba yiba
*
*
*
*
Birthday Party mR Adam 13 December 2010 (Isnin)

Huh ni kira paling latest la kan...ngeh2..tak da msa sangat nak update;

Oke masa birthday adam ni aku n mR adam demam teruk...adam demam sampai suhu badan cecah 39.2 sangat takut msa tu...adam merengek aje...

aku beli baju dia kat lollytot

oke seperti biasa aku mmg mls nak menaip...aku saji kan dengan gambar boley???
nah hamikkkkkk



Deco by : en asben ngeh3

Org demam..en ulat ada je di mana2...

Aku lupa nak rotate the gambar pak aji nih.....dia tengah membakar ikan, ayam....person in charge ngeh3

yes mmg berkeladak....aku demam oke..same je kan demam ngan tak demam keladak nyer tetap di situ

from auntie ieta...

hadiah dari mummy+daddy, mama ain, papa pish, mama iqah, paklong belom dtg msa ni so hadiah tak msauk gmabr ngeh2

 
ya heppy besday apple of heart mummy n daddy

cakes deco by faezah...sila la ke blog dia....banyak lagi deco...sgt lazat oke....moish choc..en ulat di abadikan pda besday adam..akan menjadi kenangan untuk adam

Tu aje kot sorry sebab aku mmg tak boley nak update on time sebab kekangan masa....kat ofis keje banyak mmg tak sempat nak berbelog segala....tapi aku sempat je blogwalking tpoi aku gna google reader...nak jimat loading time....

so ni adalah entry penuup 2010 aku...

dua2 event ni mmg khas untuk anak kesayangan mummy n daddy...

Bye


 
 

Post a Comment