Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Pengasuh

Hye....

Semalam aku rasa nak marah nak maki tapi ia terselindung di sebalik kata2 dan syuman aku..sbb aku masih mmpu menjaga hati jiran aku....myb dia pun tak sangka kan..bak kata kak betty kalau k anak kat org lain kena keras hati...kiter jaga dengan org lain jaga mmg tak akan sama...
*
*
*
Disebabkan adalah hari pertama hantar mR adam..jadi tengahari waktu lunch aku pun pegi la menjenguk mR adam kat rumah pengasuh tu...korang tau pe terjadi kat mR adam...huhuhuhu...
*
*
*
Sis tu kata adam menagis dari pagi smpai la tengahari tak berhenti n tak minum susu...aku letak susu dalam partition n yg luak 1 jek dari 6...bygkan dari kol 8 hingga kol 130...n susu tu waktu tu dah pun basi...& yg paling menyinggung perasaan aku...ank aku meniarap hampir dengan bucu meja yg amat tajam...bygkan kena dahi@ terhempas kat kepala...Ya Allah jauhkan musibah untuk anak aku...lepas tu Sis tu tengah sedap tido..aku masuk lalu belakang dia..dia tak sedar.aku masuk rumah dia dengan keadaan dari gate luar, pintu rumah semuanyer terlapang..tak berkunci...korang boleh bayangkan tak kalau pencolek masuk..mmg syiallllll oke.....n mR adam sikit lagi nak dekat dgn tebing yg tinggi(mcm 1 mata tgga tu)..klu la mR adam jatuh mcm mana???????????????
*
*
*

Kebetulan lak tetibe Sis tu sakit mata...n dia soh aku bawa balik mR adam..(kalau ko tak suruh pun aku bawak ank aku balik...)seram aku dowh...sakit beranak pun aku teringat2...& akk tu sendiri cakap tak mo jaga anak aku lagi...sebab ank aku menangis....n myb dalam kata yg lebih mudah banyak kerenah...
*
*
*
Aku amat bersyukur Ya Tuhan...
*
*
*
-->selidiki siapa org yg ingin kita amanahkan semasa kiter kluar bekerja....aku amat fobia buat masa sekarang ni.....
*
*
*
Mummy & Daddy janji tak kan bagi sape2 jaga lagi sampai umur sayang 1 tahun...biarlah nenek n atuk jaga k...




aiNfiEr  – (April 9, 2010 at 9:47 PM)  

jiran ko mmg BABI!!aku xterajang di da cukup baik.jadik pape kat adam ko xsaman biar aku yg saman

green apple  – (April 10, 2010 at 9:35 PM)  

alahai cutenya dengan cool fever...:)

Post a Comment