Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Exam PTD

hye...erm...PTD tu Pegawai Tadbir & Diplomatik gred M41...nama dah seram kan,...N 8hb ni adalah detik bersejarah bagi diri aku kerana berjaya mencatat rekod sebanyak 6 kali p exam SPA (--->sangat bengga aku nyata kan kat cni)..huh sungguh letih nak p exam ni...bila la nak jadi penjawat skim gred 41 ni huhu...banyak sgt competitor neh...tu belom kira exam n interview state punyer....bayang kan la betapa extream nk keje gomen...kadang2 dh give up jugak..malas...sume ni politik jek....

pape pun aku p sbb ayh n my hubby...wish me luck...mana tau rezeki my lil baby ke....mau patah pinggang guwe kna duduk dari pagi smpai petang jawab exam tuh..aku ni lemah mate....nak kira peratus pun aku lupa heheh..pe tah lagik kira dividen bagai huh..sugguh lmah math guwe...tapi kalau kira duit tak pernah silap..terutama bila nak kira dividen bank huhu..mesti tepat huhu..kna study neh...heheh

aku harap korang doa kan aku k....letih dah ni tak kuasa nak apply lagik lps ni...mlssssss......bosannnnn heheeh

Post a Comment