Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Sedih...Air Mata berjurai2...

Hai....


Air mata ni berjurai2 termasuk la air hidung skali...Kenapa ek???no..no bkn gaduh dgn en asben oke...dia tgh seronok2 tgk You tube tu ahhh....kena blasah dgn MR adam...juga tidakkk...

*
*
*
Kenapa??? *dah 2x tye nih**...SEBAB ini adalah penangan blog ini nama nyer VIRUS sedey dowh...

sila la blog walking ke blog nyer...(kerana aku tak mampu nak elaborate lebih panjang)..air mata aku ni kalau dah mula keluar mmg smpai ke pagi la jawab nyer..Kepada Tuan Blog saya mmg respect pda anda sbb anda Kuat utuk mgharungi dugaan dari Illahi..moga roh Alesha Abriza bt Shamsul dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan org yg beriman AMIN ...

betapa aku bersyukur kepada MU ya Allah kerana pada saat ini aku msih mmpu menyentuh, mengucup anak ku...zuriat ku..walaupun kepayahan ku melahirkannyer aku redha Ya Allah..mungkin itu cara Kau menghapuskan segala dosa2 ku...

Apa yang ku pinta dari Mu Ya Allah kau rahmati Suami & Anaku dunia & akhirat...Lindungi mereka dari bencana...




AMIN



Post a Comment