Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Cuti-cuti Malaysia..

Hye...

Disebabkan hari ni hari pertama bercuti aku ambil pluang antar en asben p keje....saje mngada hehhe..
esok en asben tumpang sibuk 2kaki nak join aku cuti dia kata esok hari memantai...klu family dia pggil petang menembak...so boleh la tolong msk tosei ke capati ke huk hhuk.....
this wekend mcm ada plan nak p merayau tpi..tgk dlm bank duit tak brapo nak ado...boring p bercuti kna ikat2 perut...so better tak yah p...tapi ape nak buat ek...buhsan...ukur JJ bandaraya je la gamaknyer...
today msk kat umah + mak mentua aku bagi lauk...pye la baik mnantu kan.amik lauk hik hik
c teruna aku ni keje tido je...buhsan ssguuh..time dia tido aku tak leh tido..dia bukak mata kang baru ngantuk dtg...
oh ya..harap2 ptg ni dapat la p jj nak p bli swimming suit adam..kat JJ ayer keroh aritu tak dok size...harap2 mlm ni ada la kat JJ bandaraya...
Bye

Post a Comment