Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Kalau hari2 kan bagus....

Hye...



Semalam en Asben suami ku yg tercinta eceh ceh..time ni la kater tercinta...tapi mmg la kna cinta kan....dah jadik laki aku pun...oke stop...dia telah membawa 12 eko udang harimau hasil tagkapan mggunakan pancing...sangat2 bsr oke...sekor boleh mkn 2org..tapi bagi kami yg bernafsu gila serakah ini yg bkn shja di ats katil (of record plzzz) setakat sekor mkn ape kes...paling2 tak pun 3-4 eko kan...gila beso oke...


plannyer nak msk butter..tp klu goreng n buat cravy mcm besh plak kan...


so tgh berpikir2 resepi apekah yg dpt memenuhi nafsu membuak2 kami ini...


nnati update la sbb kan tgh pose ni...mana la leh pikir psl mknan byk sgt kan....


oke hasil meng"google" gambar si udang galah...adalah spt di bwh....


knp aku tak amik gmbr sndiri...??ini bukan dsbbkan lense cmera kami tak cggih hhehe..tapi smlm en Asben yg tercinta itu kembali ke rumah jam 3pagi...sedau2 je dia dh ada sbelah aku..tah bila dia balik mmg tak sdr...gila tido mati okey...aku agk2 je jam 3 dia blk...
dah la nak smbg kje...melambak2 dh dlm planner aku...tak larat nak tgk due date nyer bila...

Post a Comment