Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Serangan cyber...ape kau kisah....

Hye...

pernah rasa tak anda diserang di cyber???baru2 ni ada la sorang mahkluk mmbuat entry lbh kurang mcm menyerang tp aku tak kisah pun sbb...actually dia kna tambah kat entry dia lebih kurang gini...
*
*
*
*
"walaupun aku membuat hbgang dgn bf dia tapi dia masih bole membantu aku meminjamkan duit kepada aku walaupun aku sudah bekerja sdgkan dia masih student"
*
*
*
*
aku mmg tak pnah bkira psl duit dgn member2 aku..sbb msa study aku ada ptptn yg tggung n ayh ttp bagi duit blnja 400 sebulan..As student mmg mewah maklumla ddk plak ket hutan sintok kan...so mmg tak blnja...tapi dgn sorg mhkluk ni aku mmg dah tak le sbr k...n from this moment antara kau n aku finish full stop...never2 n never get along again...hanya Tuhan yg tau oke..n smua c H dah bagi tau aku b4 aku kawen dgn c H oke..laki aku dah crita kan smua k...tak da terselindung dah...
*
*
*
*
Bye2




Eza Faezah  – (May 9, 2010 at 11:28 AM)  

sape ek ni?? aku kenal??? heheh

Post a Comment