Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Jom main masak-masak


Hye....

Semalam masak ape????jawapan nye adalah "Butter Prawn" mmg sedap oke...ini adalah air tangan en asben....-->smpai skrg tertanye2 apekah aku tak pndai msk???jawapanye adalah....M.A.L.A.S...
*
*
*
bila penyakit ni dah menyerang maka mmg aku malas....nasib la laki aku rajin sbb dia mls mkn luar sbb lagi kopak aku keje kan dia hahah...so dia pun masak kan juadah ni untuk aku...
sebenanyer dia search menu ni utk soh aku msk tapi aku mls...then dia buat hahha..kalau ikut aku sng jek...aku buat kan sambal aje...confirm muak untuk en asben..sebab asyk2 sambal....
*
*
*


*
*
*
Untuk resepi korang search la sndiri oke...sbb aku tak amik port pung...janji sedap tekak aku menelannya.....
*
*
*
sila2 lah jamu mata di saat keseramukkan membuat kje di opis ya....
*
*
*

Post a Comment