Please leave your URL, will be "terjah" ur page

My Adam~~***Month


Hye...

Adam Hussni Asyraff dah berusia...jeng jeng...2month ++...syg mummy ni suka buat mummy sedeh e...mummy rindu la kat adam...mummy n daddy doakan smua yg terbaik untuk adam..sekarang ni adam dah bole mengensot..kalau letak kat ats tilam depan TV mesti sampai ke lantai la gamaknyer...Adam sangat pandai tengok TV...nak bagi senyap bukak channel 106 bila dgr org selawat dia diam jek...bole la mummy bersilat berkungfu dgn kje umah yg sentiasa update stiap hari...terutama bab kain baju..baju adam je kna lipat on-time kalau tak,nak antar umah mama macam mana tak da baju lak nnti..

We love u very much..Nanti bila besar tengok blog mummy k...semua untuk adam k....



ummidania  – (February 24, 2010 at 3:21 PM)  

alolo comeynyer dia..kejap je da besau...eh, bole ke tegur gitu..ke pantang mcm yg ko cite lam entry lepas???lalalala

nurul baharuddin  – (February 24, 2010 at 5:45 PM)  

heheh..jwpn dia adalah kus semangat hahaha

ezanoor  – (February 25, 2010 at 10:23 AM)  

wah... adam dah makin ensem... huhuhu

Post a Comment