Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Berpantang...hari ke-15

Hye....

tengok2 kalendar...cepatnyer msa berlalu..tak perasan pun kan......adam dh pun 15 hari lahir kedunia...dah makin banyak akal & ragam nyer..MIL kata tak pe dalam pantang dia buat hal....huh..harap2 ler...membelek adam hari2 rasa rindu gerakkanye dalam perut dulu...tiap2 detik doa selamat kan anak ku dari segala mcm bencana...dulu dlm perut mummy yg jaga,,sng ddk diam2 je dlm perut ni. adam dh klua..adam kena pandai sesuai kan diri dengan dunia,,,,dunia tak sama dalam syurga ye syg....

saya sangat membosan ddk kat rumah,...maklum la dh biasa berjalan je,,,rasa rindu nak drive kete..nak jln pusing2...mcm dulu2....huh lmbt nyer 40 hari kan....25 days left....lmbt nyer msa pusing....bab berjalan mmg rasa lambat...:-)

tak tau nak tulis pe dh ni.....nnti lain kali smbung..my prince dh nangis minta susu.....

bye


QIS & JEFF  – (January 11, 2010 at 5:28 PM)  

Yups! Slmt dtg ke kelab x tidur mlm.....

Post a Comment