Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Gemuk itu adalah utk aku...:-(( meyampah....

Haii....

Kegemukkan @ kegeleberan @ kegendutan...ngeh3 sila pilih yg mana sesuai utk aku...mmg tgh berkembang biak dgn jayanyer lemak2 di badan ni...sjk akhir2 ni mcm dh tak control mkn plak..pakai belasah n telan aje..mcm naga tasik chini...ehh wujud ke naga tuh...kalau makan ayam mmg hari2 la..non-stop patut la lemak byk...lemak ayam rupenyer...hehheh...nak salah kan ayam plak...dh ko yg belasah ayam tuh tak sdr plak...

dulu masa kat uni aku berjaya turun kan 6-7KG dlm masa 2bulan++..sng aje aku still mkn no skip2 ni...tapi healthy balance la..oke check it out the menu

Breakfast DULU :
1 - roti dgn butter air milo..tapi sekeping tau....
2 - kadang2 quacker oat je...
3 - kadang2 teh O dgn biskut jacob 2 kping
4 - so rotate the meal everyday..mcm muak kan..no nasi2 goreng, lemak ke, roti canai ke...

Breakfast SEKARANG:
1- Nasi lemak
2- Roti canai
3- Lontong
4- Nasi Goreng
5- Dan segala yg bergoreng aku telan utk breakfast ni,...aku la penjahanam bentuk bdan sendiri

LUNCH DULU:
1- Nasi 1/2 senduk, sup suun dgn perut tauhu + kentang, ikan bilis @ ikan goreng
2- Nasi 1/2 senduk, sup ikan/ayam/daging (kalau ayam n daging aku amik kuah je). kalau ikan aku makan la...n taugeh goreng...
3- aku makan bayam sahaja + ikan goreng no nasi...gilir2 the menu

LUNCH Sekarang :
1- Nasi 1/2 pinggan (anda nampak tak perbezaan nyer, dulu setengah senduk, skrg stengah pinggan) tu la sbb pinggang ko berketak2...huhu :-((, ayam goreng wajib ada, kuah asam pedas sambal belacan
2- Nasi 1/2 pinggan, sayur apa2, asam pedas, ayam goreng
3- Hari2 gitu weh...

DINNER DULU :
1- Sup Sayur, dgn bihun
2- Kuew Tiaw tom yam..uhhh rindu aku kuew tiaw tom yam cafee Proton kat UUM huhu
3- Daging burger, aku mkn daging aje, roti aku tak mkn...

DINNER sekarang :
1- Harus nasi lagi, ayam goreng lagi & lagi
2- dan menu2 yg tak meyihatkan...

EXERCISE DULU :
1- Jogging not compulsory sbb aku suka skipping, 400-800 kali sehari..aku tak da la buat skali harung aku bagi2 kan 200 pagi 200 tgahari 200 malam 200 sblum tido
2- Sit up pun mcm tu gak 400 segari tapi bagi2 kan jugak
3- Masa dh kje n before kawen selang sehari pg gym...suka weh...mmg berat aku dlm range 48-50kg je

EXERCISE SEKARANG:
1- Tiada yg ada hanyala exercise mulut waaawaaawawwawawawaw..kejam nyer aku..maaf kan aku wahai jantung....nnti aku akn bagi ko sihat..kesian ko mgepam darah2 ku yg byk minyak lemak dan toksik...huhuhu....

So, mmg aku lah punca kegeleberan lemak2 di badan ni...uhhhhhh smlm hari memalukan aku,....
sbb bapak mertuaku suro aku diet n pgi jogging...wawawa,,,maluuuu..maka aku dh berazam nak pgi skipping..tapi kan mana tali skipping aku ek...skippg tu siap ada counter lagi..sng tak yah ko kira sampai tergigit lidah...

Oke la...sampai sini aje...

Bye2....

Eza Faezah  – (February 28, 2011 at 8:28 PM)  

selamat berdiet kembali... apesal ko asik makan ayam goreng??? hahahha dulu bkn main lagi diet nye... huhuhu

nurul baharuddin  – (February 28, 2011 at 10:03 PM)  

hahahah..tau tak pe..geleber dh sgala plusuk nih

Post a Comment