Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Swimming Course

Hye...

Renang merupakan aktiviti senaman paling baik untuk otot kardiak...bagus jika diketahui sbb dlm air kita mampu berpeluh 2x ganda berbanding ddk di gym..sila try...klu nak kurus cpt sila berenang tapi saya tidak boleh kerana saya amat fobia tempat2 berair harap maklum...klu nak gelak sila kan hehheh...tu sbb jodoh aku dgn en asben sbb laki bini takut air..main air tak takut oke....

sebagai cara mghapuskan penyakit fobia ni, kami telah menghantar mr adam untuk attend this course, mnjadikan ini course pertama dalam hidup dia...huh tak kurang ada yang marah sbb mR adam kecik lagi...tak la kecik sgt dh nak masuk 11bulan dah...harus belajar berenang...sbb anak mat salih umo 8 bulan dah dicampak dalam pool...trainner tu ckp, buat permulaan parent kna jadi guider...tp boley ker???sbb aku laki bini tak tau berenang....nak ajar berenang tak boleh kat pool yg kecik tu,...kna kat yg luas lagi dalam tu...huhu seram aku..
buat permulaan adam kna pakai arm-float, pun aku dh nengok kat ogival boleh tahan jugak harga dia...next month boley bely gogle n swim cap...+ve dia boleh elak air masuk telinga...

syarat nyer kna pkai swimming suit...so arini en gaji akan masuk ke acc mummy maka 1st swimming suit mummy akan belikan...dah tentu ogival menjadi pilihan sbb cantik hheheh..
gambar adam bermain2 di pool sbgai permulaan ada dlm camera tapi pelik kat mna cabel, tak jumpa..nnti la bila dh jumpa aku letak k.....
oke la sbgai brief pertama psl swimmimg course...
bye

Post a Comment