Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Saya sedang diet....

Hye....

Tajuk entry mmg seram hahah....sbb...diet ni mmg slalu tak mnjadi...sbb ada je halangan...halangan tu nafsu je.....heheh
Hari ni hari ke3 hidup tanpa nasi...mmg rasa lain je tekak n perut ni...tapi msa kat campus dulu bole je 3-4bulan tak mkn nasi...ni baru 3 hari nak kecoh...
Zmn blajar mmg lain...smua bole...ni dh kje duit ada kat tgn...mmg pntg terasa nak mkn...mmg akan aku mkn....
Current Weight is 68kg...hamik ko...mmg BMI dh nak masuk OverGemuk...sgt mnakutkan oke...Mau mcm tembikai aku ni sok...bergolek2 jek... huh
b4 kawen is 52kg...stable smpai ngandung mrAdam 5bulan..pastu naik la 500g smpai 7bulan.,..
Lps je raya...naik yg mendadak.......bygkan msa nak beranak tu berat 72kg...gila berat oke....
lps je mRadam klua doc timbang tggal 64kg...ingat kan turun lagi la...tapi...ape yg jadik is naik sampai 4kg......
*
*
*
APEKAH...................................................
*
*
*
serius aku mmg rasa berat n mls je.....lagi la bertambah2 berat aku ni
currently sya mmg tgh diet nasi...byk minum air smpai terkencing2...huh...
mlm hye mkn roti n milo....
bfast hye skping kuih n air kosong...
tghari hye quacker oat...
hidup aku huh sgguh sihat...heheh
at least dpt 59kg pun dh kira oke...
yg membuat kan aku bertambah2 bngang...ape kejadah baju kurung smua sempit ni....baju kurung oke...bkn kebaya sgala...kebaya toksah ckp la...kepala nak msuk pun payah....
Jadi pengumuman disini...saya akan meneruskan diet n skipping 400 pagi n 400 mlm..spt dulu kala..mgkin kah metabolisma aku sekencang dulu.....
Huh tension benar rasanyer :(....
bye

Post a Comment