Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Spring Tilam Patah

Hye...

Huh..sangat kecewa oke...baru je kawen 1thn lebih spring tilam aku dah patah...bkn katil yg patah...tapi spring....apa kejadahnyer...woiii Cavensi aku beli ngan ko tak da guna oke...nonsense oke... nasib baik hjung kaki yg patah...klu tgh2 mau terpelesuk aku laki bini dlm katil tu....sangat tension oke...sila dgr betul2...kejadia kepatahan spring itu bukan disebabkan aksi2 terlampau oke...sdh ajal mksdnyer...mmg aku nak tilam baru...please en asben........huhu
*
*
*
aku beli katil tu sempena aku kawen....yg ada tiang2 tu..tak la mahal mana tapi terasa la klua duit kan...
*
*
*
n skarang tilam nyer spring dh patah mmg sgt tak selesa oke sbb aku slalu salin kan adam kat ujong katil...sangat tak selesa...again...tak selesa oke....
*
*
*
ckp kat en asben nak tilan Vono, dia kata cari duit sndiri ape kejadah la laki aku ni...walhal tilam tu utk keselesaan bersama wakkakaka...stop oke...hehe
*
*
*
so aku harus mencari income lebih utk menggantikan tilam bengong yg aku beli dari Cavensi itu...pegi jahanam sama ko la...aku nyer almari jahanam korg kejekan...sgt tak oke itu shop...
Itu aje
Bye2....

Post a Comment