Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Tag Lagi.....

1.Adakah anda rasa HOT??
HOT?? Tak...Sbb gemuk...tak sukaaaa......aku nak kurus...tolongggggggggggggggggggg

2.Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang



3.Cerita pasal gambar.
ni wallpaper yg wajib digunakan sbb ni PC opis....cantik kan......

4.Berapa kali terakhir anda makan pizza?
kalau tye kali terakhir..hari sabtu lps..adik aku dpt gaji ptama belnja...klu tye bape kali..aku tak mmpu nak jawab...sbb byk sgt..umo pun dh byk kan...

5.Lagu terakhir anda dengar?
lagu Selamat Malam by Faizal Tahir

6.Ape yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
buat report untuk bulan ni..byk dowh....bosan..pe nak kelentong ni weh hahahha

7.Selai nama sendri,anda dipanggil nama ape?
smua yg ada kaitan dgn NURUL HIDAYAH..plg byk pggl nurul...asben pggil ida...ada yg pggl dayah...plg skema akan pggil hidayah...sejuk perut ibu aku....

8.Tag lagi Lima orang.
-su
-adik aku ain

9.Hubungun dengan orang satu
dia asistant aku kat opis...

10.Ape yang anda tahu mengenai orang dua?
-bdk UUM
-bdk IT
-pandai buat kek
-manager PJK machap air pasir
-belum kawen
-pakai kete myV
-masih single..klu nak sila la roger dia oke heheh

11.Jika diberi pilihan orang bernombor berapakah boleh buat anda rasa bahagia?
-adik aku ain...sbb dari kecik aku ngan dia

12.Kenagan dengan orang lima
-semua knangan dgn dia...adik aku weh mesti lah byk knangan nye


Post a Comment