Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Saya dah gemuk....

Hye...

Saya dah gemuk...itulah kata2 saya selepas saya habis berpantang..aduhai..b4 preggy berat 53kg paling2 berat pun 55kg...lps ngandung naik 58kg n maintain smpai 6 bulan tau...lps tu knaikan yg melampau2..myb baby dh makin berat kan sehinggalah berat terakhir mencecah 72kg...huhu..dengan aku yg pendek ni bertambah2 la nmpk mcm gergasi...sbr je la....
:
:
:
selepas bersalin je timbang turun ke 64kg...huhu 9kg untuk kasik at least 55kg...
tapi yg memusykilkan aku neh knp selera mkn aku bertambah2..padahal tak breastfeed pun...
nampak..itulah tnda2 saya akan menjadik lebih besar..jika urusan penambah besaran bdn ni dijalankan dgn pnuh teliti...
:
:
:

TAPI...
:
:
:
saya telah memasang impian bahawa saya akan kurus n akan mula ke gym semula...kpd en asben sila tunaikan tggjwb mnjaga ank..krana isterimu akn ke gym smula...gym adalah tpt biasa iaitu Lady Like Gym,Semabok...
:
:
:
adekah sya berjaya @ X kita tunggu hasilnyer....
:
:
:


kegemukkan dimerata2 pelusuk...


p/s:perlu tak mkn JUS MATE5..ada org kata bagus...nnti nak try la kot2 le turun kezupppppp ke 50kg ke....mau aku senyum je hari2....slim tau....




Post a Comment