Please leave your URL, will be "terjah" ur page

Kasih Ibu


After, balik dari opis baba(my father in-law) bg tau anak mama dia dh terlanggar(my hubby's cat). Dia bg tau "baba tak sengaja".."Mak ko dah nengok bwh kete tak ada bila baba reverse kete, baba dengar ada baby yg dah kna langgar..Baba tak snggup nengok..baba masuk dalam umah..tunggu sampai dia mati..(muka baba yang kerisauan penuh dengan penyesalan)"...My Hubby said:"mmg dia nak mati la tu..dah start enjin lama pun tak lari huhu"..dalam hati aku ni dah banjir ni...nak nagis takut kna gelak tapi air mata dah begenang jek..nasib aku tak nampak huhu...

Pada malam nyer kami ada buat BBQ sempena mother day n father day senang save cost buat sekali...n bagi hadiah pada anak2 buah yg dpt result mid year bagus....masa preparation kat umah..aku ni klua la di depn pintu umah mak mentua aku..ya Allah alangkah terperanjatnye aku mama cat tu gigit n bgkai ank dia bawa dpn umah...dia mengiaw dpn umah...aku nengok air mata dia bergenang jek...huhu aku nangis skali....dari petang tu aku nampak dia mengiaw kat semak2 dpn umah mak mentua aku....Mak mentua aku tak bagi tanam bangkai kucing tu..sebab ada budak kecik kat umah...entah la pe petua dia aku tak tau...Aku terus masuk bilik..nangis...selera nak mkn BBQ terus terbatut..aku tak mkn lagsung..aku bab2 binatang ni mmg emo cket...huhu..

Pe yg nak aku bg tau kat cni adalah kasih ibu...walaupun dia binatang dia tau nak lahirkan rasa kasih sayang kepada anak dia....kdg2 pelik ada manusia yg sggup bunuh ank sendiri huhu....so, kiter berbalik kepada fitrah manusia yg dikurniakan akal dan cukup segalanya untuk menilai baik & buruk...Lastly hargai ibu anda....

Post a Comment